Stránky

štvrtok 12. júla 2012

Day 3 – 10 things you hate in lolita.

1. Price
2. I can buy lolita clothes only from internet or sew it
3. Socks are always falling down, which is really annoying
4. Sizing,, everything is big on me
5. Impracticableness (nepraktickosť)
6. Cheap lace
7. Sailor lolita
8. People who are not considerate
really dont know any other things I hate :D




4 komentáre:

  1. Tebe sa až tak veľmi nepáči sailor loli, že si ju zahrnula do hate listu? :D Mňa práveže fascinuje a rada by som raz spáchala dáku sailor loli, mám strih na taký námornícko-loliable tanečný kostým, takže si raz asi ušijem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nevedela som čo tu dať a tá sailor loli ma napadla :D ale nie je to tak že by som ju neznášala,, len som jej voláko neprišla a chuť :D

      Odstrániť
  2. Ja milujem sailor lolitu! TT Raz spácham taký dokonalý outfit z klobúčikom a kovičkovým printom že aj ty ju začneš mať rada :D:D (áno velmi si fandím XD)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D noo tak som zvedavá :D možno sa to raz podarí :D :)

      Odstrániť