Stránky

nedeľa 22. júla 2012

my new handmade bonnet and dress or what Im doing when Im bored :D

the dress I made a few days ago and today I made bonnet from similar fabric with cute small dress for my bear :D :D soo here it is:  (sorry for bad photos :/ )


 the back of bonnet




on this photos is sooo bad lithing ://  dress has tottaly diferent colour

Hope you like it :)

4 komentáre:

  1. Tieto šatičky sa mi hrozne zapáčili, už ako som ich videla na fejsbúku, krasotné sú! :) Sama si si vymyslela alebo si mala strih alebo tak? Lebo mi na jednej strane neprídu úplne že loli - sú trochu lesklé a v podstate priesvitné -, ale na druhej strane sú potom jedinečné, trošku netradičné a aj s tým bonetom (a medvedíkom! :D) nakoniec aj tak vyzerajú úžasne lolitovsky a prosto sa mi úplne že páčia! <3

    (Aj ja by som mala niečo ušiť, chýba mi to! :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo všetky moje šijace výtvory sú čisto z hlavy, do ozajstných strihov sa mi ešte dáko púšťať nechce :D :D ,, oooooo som veľmi rada že s páčia :) ono sú úplne priesvitné, ale v podstate to bol zámer lebo podľa toho čo si dám pod ne, vyzerajú vždy o čosi inak a to sa mi páči :D samozrejme samotné by som siich neobliekla :) :D :D ,, chcela som proste ušiť niečo trochu iné ale pritom stále loli a táto látka sa mi zapáčila tak som si povedala prečo to neskúsiť :D ,, a ďakujém :) :)

      ja tiež mám toľko nápadov na rôzne šaty, niektoré aj začaté ale som lenivá dokončiť a zrealizovať to všetko :D ale tak dáko postupne to snáď porobím :D :) budem musieť :D

      Odstrániť
  2. It looks so beautiful and unique .I love it !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thank you :):) I am happy that you like it :)

    OdpovedaťOdstrániť